Age 10-11

Razina 1 - kodiram pomoću blokova i stvaram igre

Ova je razina prvi susret naših malih programera na višoj razini s blokovskim programiranjem i osnovama programiranja. Tokom prve razine, djeca uče osnovne odlike kompjuterskog sistema, upoznaju se s pojmovima poput softvera i hardvera i razlikama među nji

Kurs je dostupan u našim centrima:
Datum 09/28/2024 (Subota)
Trajanje 4 tjedana
2:00PM - 4:00PM EST (2h)
Cijena 125.00 KM
Dvorana MindHub - Sarajevo
Prijavi se

Informacije o modulima

Ova je razina prvi susret naših malih programera na višoj razini s blokovskim programiranjem i osnovama programiranja. Tokom prve razine, djeca uče osnovne odlike kompjuterskog sistema, upoznaju se s pojmovima poput softvera i hardvera i razlikama među nji

Certifikat

Certificates Mindhub

Učenik će dobiti certifikat za svaki završeni nivo.

Dodatni bodovi

500 bodovi

Svaki završeni modul donosi vam 100 bodova, a puna razina 500 bodova.

Alati

tynker scratch-logo hopscotch sphero

Neki od instrumenata i programskog okruženja koje učenici koriste na ovom niovu.

100 BODOVI

Uvod u programiranje vizualnim jezikom

Bu modülde öğrenciler görsel programlama dilini kullanarak programlamanın temellerini öğrenirler. Çeşitli robotların davranışlarını kontrol etmek için komutları doğru şekilde sıralayıp programlar oluştururlar. Öğrenciler çeşitli kodlama programları ile çalışırlar ve farklı oyunlar yaratır. Bu modülde öğrencilere programlamadaki olaylar tanıtılır. Algoritmada bir olay olması oyunlarda sprite kontrolü ve robot kontrolü gibi çeşitli eylemleri gerçekleştirmemizi sağlar. Öğrenciler robotların birbirleriyle veya software spriteları ile nasıl iletişim kurabileceğini öğreniyor.

Teme

  1. Što je program? Priroda blok programiranja. Upute prioritet
  2. Uvođenje različitih programskih sučelja. Temeljna matematika, uvođenje koordinatnog sustava
  3. Definicija i primjena događaja
  4. Bacanje i hvatanje događaja. Inicijatori i potrošači. Priprema projekta

100 BODOVI

Uvođenje varijabli

U ovom modulu polaznici uče što su varijable i kako varijabli dodijeliti vrijednost. Upoznaju različite vrste varijabli i način na koji se mogu primijeniti u programiranju.

Teme

  1. Definicija varijabli. Priroda varijabli - vrsta i vrijednost
  2. Definicija konstante. Vrste varijabli.
  3. Dobivanje promjenjive vrijednosti
  4. Čitanje koda i ispravljanje pogrešaka. Priprema projekta

100 BODOVI

Razgranavanje programa kroz uslovne konstrukcije

U ovoj lekciji djeca uče o prirodi i ulozi uvjetnih konstrukcija u programiranju. Konstrukcije koje omogućuju grananje algoritma. Učenici uče kako aktivirati različiti dio koda, ovisno o uvjetu, uključivanjem uvjetnog operatora. Učenici proširuju svoje znanje i uče da uvjet može uključivati i drugi uvjet u sebi.

Teme

  1. Definiranje uvjeta. Testiranje uvjeta. Vrste uvjetovanja.
  2. Složeni uvjeti. Rad sa više uvjeta.
  3. Ugniježđeni uvjeti
  4. Algoritam s kondicionalima. Prioritet uputa u radu s kondicionalima. Priprema projekta.

100 BODOVI

Ponovljene radnje. Uvođenje petlji u programiranje

U ovom modulu djeca uče o petljama - konstrukcijama programa koje omogućuju ponavljajuće izvršavanje određenog fragmenta koda. Učenici proučavaju razlike između vrsta petlji koje postoje. Upoznaju se s pojmovima apstrakcija i iteracija, a nova znanja primjenjuju u programiranju složenijih igara i robotskih projekata.

Teme

  1. Što je petlja? Definicija i struktura konstrukcija petlje
  2. Vrste petlji i njihova primjena
  3. Rad sa više petlji. Ugniježđene petlje
  4. Složene petlje. Prioritet u složenim petljama. Priprema projekta.

Mentori