Age 8-9

Razina 1 - Moj prvi susret s programiranjem pomoću blokova

Ova razina je prvi susret naših malih programera srednje razine s blokovskim programiranjem i osnovama programiranja.

Kurs je dostupan u našim centrima:
Datum 09/28/2024 (Subota)
Trajanje 4 tjedana
11:00AM - 1:00PM EST (2h)
Cijena 125.00 KM
Dvorana MindHub - Sarajevo
Prijavi se

Informacije o modulima

Ova razina je prvi susret naših malih programera srednje razine s blokovskim programiranjem i osnovama programiranja.

Certifikat

Certificates Mindhub

Učenik će dobiti certifikat za svaki završeni nivo.

Dodatni bodovi

500 bodovi

Svaki završeni modul donosi vam 100 bodova, a puna razina 500 bodova.

Alati

wonder scratch-logo hopscotch sphero

Neki od instrumenata i programskog okruženja koje učenici koriste na ovom niovu.

100 BODOVI

Osnovni pojmovi u blok programiranju

U ovom modulu polaznici uče da kompjuteri mogu izvršavati samo precizne i jasne upute, odabrane na ispravan način i koje će onda dovesti do željenog rezultata.

Teme

  1. Što je program? Upute i prioritet
  2. Slijed radnji pri izradi programa. Korištenje različitih sučelja
  3. Osnovna matematika i uvođenje operatora
  4. Priprema projekta 1 (8-9)

100 BODOVI

Grananje. Uslovne konstrukcije u programiranju

U ovoj lekciji djeca se prvi put susreću s uvjetnim konstruktima. Uključivanjem uvjetnog operatora u svoj program naučit će kako aktivirati određeni dio koda ovisno o prethodno postavljenom uvjetu.

Teme

  1. Što je uvjet? True ili False
  2. Jednostavni uvjetni konstrukti i složeni uvjeti
  3. Ugniježđeni uvjeti i primjena logičkog operatora
  4. Priprema projekta 3 (8-9)

100 BODOVI

Ponavljanje radnji (ponavljanje ciklusa)

U ovom modulu polaznici uče o ciklusima - programskim konstrukcijama koji se koriste za ponavljajuće izvršavanje određenog dijela koda. Možemo pokrenuti bilo koju instrukciju ili niz instrukcija definiran brojem puta ili dok se određeni uvjet ne ispuni.

Teme

  1. Što je petlja? Što je ponavljanje?
  2. Beskonačne petlje. Brojke petlje i petlje odlučivanja
  3. Ugniježđene petlje. Kombinovanje brojača i petlji odlučivanja
  4. Priprema projekta 2 (8-9)

100 BODOVI

Uvođenje događaja u program

U ovom modulu polaznici se upoznaju s konceptom događaja u programiranju. Događaj u algoritmu omogućuje nam izvođenje različitih radnji, poput kontrole "sprajtova" u igrama ili robotima. Učenici uče kako roboti mogu komunicirati međusobno ili sa softverskim "sprajtovima".

Teme

  1. Što je događaj?
  2. Bacanje i hvatanje događaja
  3. Inicijatori i potrošači
  4. Priprema projekta 4 (8-9)

Mentori