Age 6-7

Razina 1 - Moji prvi koraci u svijetu vizualnog programiranja

Moji prvi koraci u svijetu vizualnog programiranja početna su razina za naše najmlađe programere. To je prvi susret djece u dobi od 6 i 7 godina sa svijetom programiranja.

Kurs je dostupan u našim centrima:
Datum 09/28/2024 (Subota)
Trajanje 4 tjedana
11:00AM - 1:00PM EST (2h)
Cijena 125.00 KM
Dvorana MindHub - Sarajevo
Prijavi se

Informacije o modulima

Moji prvi koraci u svijetu vizualnog programiranja početna su razina za naše najmlađe programere. To je prvi susret djece u dobi od 6 i 7 godina sa svijetom programiranja.

Certifikat

Certificates Mindhub

Učenik će dobiti certifikat za svaki završeni nivo.

Dodatni bodovi

500 bodovi

Svaki završeni modul donosi vam 100 bodova, a puna razina 500 bodova.

Alati

wonder sphero hopscotch scratchjr

Neki od instrumenata i programskog okruženja koje učenici koriste na ovom niovu.

100 BODOVI

Prvi koraci u programiranju

U ovom modulu polaznici se upoznaju sa svijetom programiranja. Uče od čega se program sastoji i kako možemo kontrolirati ponašanje robota i karaktera u igrama primjenom različitih vrsta uputa. U ovom modulu polaznici uče kako nam odabir i korištenje uputa u logičkom slijedu omogućuje stvaranje programa s jasnim, točnim uputama koje vode do očekivanog rezultata.

Teme

  1. Šta su upute i program?
  2. Program oluşturmada komut önceliği ve ardışık eylemler. Çeşitli interface kullanımı
  3. Osnovni matematički i logički problemi
  4. Priprema projekta 1 (6-7)

100 BODOVI

Uvjetne konstrukcije u programu

U ovom modulu polaznici proširuju svoje znanje uvođenjem uvjetnih konstrukcija u svoje algoritme. Pomoću uvjetnog operatora saznat će kako se određeni dio koda može aktivirati ovisno o uvjetnom.

Teme

  1. Što je uvjet?
  2. Oblici uvjeta - if then / if then else
  3. If - slijed uvjeta
  4. Priprema projekta 3 (6-7)

100 BODOVI

Ponavljanje radnji (ponavljanje ciklusa)

U ovom modulu polaznici proširuju svoje znanje uvođenjem uvjetnih konstrukcija u svoje algoritme. Pomoću uslovnog operatora saznat će kako se određeni dio koda može aktivirati ovisno o uvjetnom. U ovom modulu polaznici se također upoznaju s petljama u programiranju - konstrukcijama koje nam omogućuju ponavljanje fragmenta koda ili cijelog koda. Korištenjem petlji možemo optimizirati program i uključiti različite uvjete poput događaja koji završava petlju.

Teme

  1. Uzastopne i ponavljajuće radnje
  2. Brojačka petlja
  3. Petlje odlučivanja
  4. Priprema projekta 2 (6-7)

100 BODOVI

Uvođenje događaja u program

U ovom modulu polaznici se upoznaju s konceptom događaja u programiranju. Događaj u algoritmu omogućuje nam izvođenje različitih radnji, poput kontrole "sprajtova" u igrama ili robotima. Učenici uče kako roboti mogu komunicirati međusobno ili sa softverskim "sprajtovima".

Teme

  1. Što je event?
  2. Bacanje i hvatanje eventa
  3. Inicijatori i potrošači
  4. Priprema projekta 4 (6-7)

Mentori