
Ovaj nivo pomaže našim mladim programerima da naprave prve korake u svijet programiranja. Koristeći različite alate i kroz različite projekte, djeca se upoznaju sa ključnim karakteristikama računarskog sistema. Oni uče šta su algoritmi, događaji, uslovi, varijable, petlje i mnoge druge osnovne koncepte u programiranju. Ove koncepte primjenjuju programirajući kompjuterske ploče, kreirajući igrice i animacije predstavljene na zanimljiv i zabavan način. Tokom posljednjeg modula, naši mladi programeri će se upoznati i sa oblastima mobilnih aplikacija, kao i web programiranja, nakon čega će zajedno sa našim stručnjacima izabrati jedan od naših dodatnih kurseva za specijalizaciju.
Učenik će dobiti certifikat za svaki završeni nivo.
500 bodovi
Svaki završeni modul donosi vam 100 bodova, a puna razina 500 bodova.
Neki od instrumenata i programskog okruženja koje učenici koriste na ovom niovu.
U uvodu ovog modula djeci predstavljamo vizualno (blok) programiranje. Razvijaju razumijevanje onog što je "programsko okruženje" i uče kako ga koristiti prilikom stvaranja svog prvog kompjuterskog programa. Svaka tema u modulu gradi znanje i vještine mladih programera, tako da znaju koristiti "događaj", "stanje" i "varijablu" i mogu početi pisati kod za programiranje hardverskih komponenti.
Prve dvije teme drugog modula podučavaju djecu da primijene svoje znanje, razvijajući projekt u dva različita programska okruženja. Osim toga, mladi programeri suočavaju se s novim konceptima - "ciklusima" i "operaterima". U ovom modulu djeca pišu svoje prve komplicirane programe i dalje razvijaju svoje vještine programiranja pomoću hardverskih komponenti.
Svaka od prve dvije teme u modulu posvećena je većem projektu igre kroz koji djeca vježbaju prethodno stečena znanja. Sljedeće dvije teme predstavljaju mladim programerima novi softverski alat za izradu mobilnih aplikacija koji je prepoznat kao odličan za razvoj logičkog mišljenja.
Tijekom ovog modula djeca uče o HTML -u i CSS -u, upoznaju se s osnovnom strukturom naredbi i pojmovima, kao što su "oznaka" i "atribut". U prvoj temi modula uvodimo koncepte preglednika i razvojnog okruženja laganim prijelazom s poznatih tehnologija, nadograđujući lekcije naučene u prethodna tri modula.