Programiranje sa Javascript u Minecraft-u

Na ovom nivou, djeca mogu da istražuju koncepte računarske nauke koristeći Microsoft MakeCode i Minecraft. Cilj predmeta je razviti logiku, kreativno i prostorno razmišljanje do te mjere da djeca kroz prizmu virtualnog 3D svijeta Minecrafta razumiju kompleksne koncepte u programiranju kao što su događaji, uvjeti, varijable, petlje, funkcije, itd. programiranjem sa Javascript. Ovaj kurs je vrlo poseban jer djeci pruža priliku da uče kroz platformu jedne od najpopularnijih kompjuterskih igara na svetu – Minecraft. Učenje putem Microsoftove platforme pomoći će im da istraže i sami testiraju kako ova igra konkretno funkcionira u svojoj srži, te će im proširiti vidike i probuditi glad za kreativnošću.

Certifikat

Certificates Mindhub

Učenik će dobiti certifikat za svaki završeni nivo.

Dodatni bodovi

500 bodovi

Svaki završeni modul donosi vam 100 bodova, a puna razina 500 bodova.

Alati

js_minecraft

Neki od instrumenata i programskog okruženja koje učenici koriste na ovom niovu.

Boards

Jedna razina = 4 Moduli

Location

Jedan modul = 4 Razredi

Time

Jedan = 120 minute

Prijavi se

100 BODOVI

Moduli 1 - Možemo li programirati u Minecraft-u sa JavaScriptom?

U ovom modulu naučit ćemo osnovne pojmove u JavaScript-u i kako ih primijeniti na platformi Minecraft Education Edition. Naučit ćemo kako kreirati različite događaje za kontrolu vremena, likova, agenta i drugih učesnika u igri. Učićemo o trodimenzionalnom koordinatnom sistemu uz pomoć kojeg ćemo se moći brzo orijentisati. Koristit ćemo varijable da našu igru ​​učinimo još zanimljivijom. Bit će prisutan i "tornado ciklusa" jer ćemo željeti da se ova avantura ponovi mnogo puta.

Teme

  1. Što su događaji i kako se povezuju s JavaScriptom
  2. Trodimenzionalni koordinatni sustav
  3. Stvaranje različitih varijabli
  4. Zavrtimo se uz pomoć petlji

100 BODOVI

Moduli 2 - Počnimo graditi sa JavaScript-om

Tokom ovog modula djeca će unaprijediti svoje znanje, a koordinatni sistem će se koristiti za postavljanje određene pozicije odakle agent može početi graditi različite zgrade. Preći ćemo na složenije "ugniježđene" cikluse pomoću kojih ćemo praviti realistične građevine. Ne postoji način da naučite programski jezik kao što je JavaScript, a da ne naučite o uslovnim operatorima i konceptu funkcija i metoda, jer su ove konstrukcije osnovni dio programiranja. Djeca će kreirati nevjerovatne kolekcije objekata kako bi svoj svijet učinili jedinstvenim uz pomoć JavaScript nizova. "

Teme

  1. Možemo li se izvući bez uvjetnih operatora
  2. Unos uvjetnih operatora
  3. Funkcije i metode u JavaScriptu
  4. Postoje li nizovi u JavaScriptu?

100 BODOVI

Moduli 3 - Jesmo li naučili sve u Minecraftu?

Tokom ovog modula djeca će unaprijediti svoje znanje o JavaScript-u. Uz rješavanje problema različite težine, poboljšat će svoje vještine. Prolazeći kroz različite nivoe djeca će razvijati svoje vještine za kreiranje različitih tipova modela i koristeći ih će nastaviti do sljedećeg izazova. Svaki nivo je još zanimljiviji i uzbudljiviji. Trenutak kada se Minecraft gradi kroz njihovu prizmu, razumijevanje i želje.

Teme

  1. Pregledajte događaje u JavaScriptu
  2. Pregled petlji sa uslovom
  3. Pregled varijabli
  4. Pregled ugniježđenih petlji

100 BODOVI

Moduli 4 - U Minecraft-u možemo sve učiniti uz pomoć JavaScripta?

Ovaj nivo će pokazati koliko je tanka linija između programiranja i matematike. Koristeći različite proračune, oni mogu graditi modele u svojoj omiljenoj igrici Minecraft. Tokom ovog nivoa kreiraće sat sa kojim neće gubiti iz vida realno vreme, a zašto ne bi napravili svoje srednjevekovno ili moderno naselje? Sve ovo će biti realno koristeći JavaScript i Minecraft. Šta bi bilo bolje od zabave i učenja novog programskog jezika kako bi se poboljšali? Tokom ovog modula djeca će kreirati igru ​​u igri koristeći sve što su naučili (petlje, nizove, matrice, uslovne operatore, varijable, metode, funkcije, itd.)

Teme

  1. Odbrojavanje prije erupcije vulkana
  2. Kraljevska duga
  3. Susjedstvo kuća i nebodera
  4. Morski šah - završni projekat