Predstavljajući osnovna načela i korake u stvaranju kompjuterskog programa, ova prva razina uvodi mlade programere u svijet blok programiranja. Koristeći različite osnovne alate za izradu različitih projekata za početnike, djeca uče o ključnim odlikama kompjuterskog sistema, uče pojmove poput "softvera", "hardvera", "algoritma", "programa" i "programsko okruženje". Harmonično kombinirajući učenje i zabavu djeca razvijaju svoju sposobnost logičkog razmišljanja. Predstavljanje osnovnih koncepata razvoja softvera kao što su "događaji", "ciklusi", "varijable" i "uvjeti" pomoću sredstava vizualnog programiranja čini ih lako razumljivim djeci bez prethodnog iskustva u pisanju koda. Korištenje različitih programskih okruženja, kao i primjena različitih pristupa učenju, omogućuju svakom mladom programeru da istraži svoje interese i pokaže svoje znanje. Nadovezujući se na osnovne koncepte kodiranja koji su predstavljeni u prva tri modula, posljednji modul na prvoj razini upoznaje djecu s web programiranjem i priprema ih za poduzimanje prvih koraka prema izradi vlastite web stranice.
Učenik će dobiti certifikat za svaki završeni nivo.
500 bodovi
Svaki završeni modul donosi vam 100 bodova, a puna razina 500 bodova.
Neki od instrumenata i programskog okruženja koje učenici koriste na ovom niovu.
U uvodu ovog modula djeci predstavljamo vizualno (blok) programiranje. Razvijaju razumijevanje onog što je "programsko okruženje" i uče kako ga koristiti prilikom stvaranja svog prvog kompjuterskog programa. Svaka tema u modulu gradi znanje i vještine mladih programera, tako da znaju koristiti "događaj", "stanje" i "varijablu" i mogu početi pisati kod za programiranje hardverskih komponenti.
Prve dvije teme drugog modula podučavaju djecu da primijene svoje znanje, razvijajući projekt u dva različita programska okruženja. Osim toga, mladi programeri suočavaju se s novim konceptima - "ciklusima" i "operaterima". U ovom modulu djeca pišu svoje prve komplicirane programe i dalje razvijaju svoje vještine programiranja pomoću hardverskih komponenti.
Svaka od prve dvije teme u modulu posvećena je većem projektu igre kroz koji djeca vježbaju prethodno stečena znanja. Sljedeće dvije teme predstavljaju mladim programerima novi softverski alat za izradu mobilnih aplikacija koji je prepoznat kao odličan za razvoj logičkog mišljenja.
Tijekom ovog modula djeca uče o HTML -u i CSS -u, upoznaju se s osnovnom strukturom naredbi i pojmovima, kao što su "oznaka" i "atribut". U prvoj temi modula uvodimo koncepte preglednika i razvojnog okruženja laganim prijelazom s poznatih tehnologija, nadograđujući lekcije naučene u prethodna tri modula.