Ova je razina prvi susret naših malih programera na višoj razini s blokovskim programiranjem i osnovama programiranja. Tokom prve razine, djeca uče osnovne odlike kompjuterskog sistema, upoznaju se s pojmovima poput softvera i hardvera i razlikama među njima te koji će od ovih dijelova proučavati na tečaju. Studenti također upoznaju koncepte programa, upute, prioritet, programsko okruženje kao i algoritam. Usvajanje novih znanja se odvija dok programiraju ponašanje robota i stvaraju zanimljive animacije. Na ovoj razini djeca u dobi od 10 i 11 godina upoznaju se s ponavljajućim radnjama i grananjem programa, kao i događajima, dok stvaraju zanimljive igre u različitim programskim okruženjima. Svrha ove razine je upoznati djecu s osnovnim konceptima svijeta programiranja, kao i postaviti temelje za djecu da počnuusvajati dodatna znanja na sljedećim razinama. Da bismo postigli bolje rezultate na razini, koristimo različite alate, poput robota za programiranje, posebne softverske i hardverske alate, različita programska okruženja kako bismo zadržali dječju pažnju i omogućili im razumijevanje njihovih koncepata tokom rada s različitim alatima i programskim okruženjima.
Učenik će dobiti certifikat za svaki završeni nivo.
500 bodovi
Svaki završeni modul donosi vam 100 bodova, a puna razina 500 bodova.
Neki od instrumenata i programskog okruženja koje učenici koriste na ovom niovu.
Bu modülde öğrenciler görsel programlama dilini kullanarak programlamanın temellerini öğrenirler. Çeşitli robotların davranışlarını kontrol etmek için komutları doğru şekilde sıralayıp programlar oluştururlar. Öğrenciler çeşitli kodlama programları ile çalışırlar ve farklı oyunlar yaratır. Bu modülde öğrencilere programlamadaki olaylar tanıtılır. Algoritmada bir olay olması oyunlarda sprite kontrolü ve robot kontrolü gibi çeşitli eylemleri gerçekleştirmemizi sağlar. Öğrenciler robotların birbirleriyle veya software spriteları ile nasıl iletişim kurabileceğini öğreniyor.
U ovom modulu polaznici uče što su varijable i kako varijabli dodijeliti vrijednost. Upoznaju različite vrste varijabli i način na koji se mogu primijeniti u programiranju.
U ovom modulu djeca uče o petljama - konstrukcijama programa koje omogućuju ponavljajuće izvršavanje određenog fragmenta koda. Učenici proučavaju razlike između vrsta petlji koje postoje. Upoznaju se s pojmovima apstrakcija i iteracija, a nova znanja primjenjuju u programiranju složenijih igara i robotskih projekata.
U ovoj lekciji djeca uče o prirodi i ulozi uvjetnih konstrukcija u programiranju. Konstrukcije koje omogućuju grananje algoritma. Učenici uče kako aktivirati različiti dio koda, ovisno o uvjetu, uključivanjem uvjetnog operatora. Učenici proširuju svoje znanje i uče da uvjet može uključivati i drugi uvjet u sebi.