Razina 1 - Moj prvi susret s programiranjem pomoću blokova

Ova razina je prvi susret naših malih programera srednje razine s blokovskim programiranjem i osnovama programiranja. Tokom prve razine, djeca uče osnovne značajke kompjuterskog sistema, upoznaju se s pojmovima poput softvera i hardvera i razlikama među njima te koji će od ovih dijelova proučavati na tečaju. Djeca se također upoznaju s konceptima programa, uputama, prioritetom, programskim okruženjem kao i algoritmom. Uče dok programiraju ponašanje robota i stvaraju zanimljive animacije. Na ovoj razini djeca u dobi od 8 i 9 godina upoznaju se s ponavljajućim radnjama i grananjem programa, kao i događajima, dok stvaraju zanimljive igre u različitim programskim okruženjima. Svrha ove razine je upoznati djecu s osnovnim konceptima svijeta programiranja, kao i postaviti temele da djeca počnu usvajati ​​dodatna znanja na sljedećim razinama. Da bismo postigli bolje rezultate na ovoj razini, koristimo različite alate, poput robota za programiranje, posebne softverske i hardverske alate, različita programska okruženja kako bismo zadržali dječju pažnju i omogućili im razumijevanje njihovih koncepata tijekom rada s različitim alatima i programskim okruženjim

Certifikat

Certificates Mindhub

Učenik će dobiti certifikat za svaki završeni nivo.

Dodatni bodovi

500 bodovi

Svaki završeni modul donosi vam 100 bodova, a puna razina 500 bodova.

Alati

wonder scratch-logo hopscotch sphero

Neki od instrumenata i programskog okruženja koje učenici koriste na ovom niovu.

Boards

Jedna razina = 4 Moduli

Location

Jedan modul = 4 Razredi

Time

Jedan = 120 minute

Prijavi se

100 BODOVI

Moduli 1 - Osnovni pojmovi u blok programiranju

U ovom modulu polaznici uče da kompjuteri mogu izvršavati samo precizne i jasne upute, odabrane na ispravan način i koje će onda dovesti do željenog rezultata.

Teme

  1. Što je program? Upute i prioritet
  2. Slijed radnji pri izradi programa. Korištenje različitih sučelja
  3. Osnovna matematika i uvođenje operatora
  4. Priprema projekta 1 (8-9)

100 BODOVI

Moduli 2 - Ponavljanje radnji (ponavljanje ciklusa)

U ovom modulu polaznici uče o ciklusima - programskim konstrukcijama koji se koriste za ponavljajuće izvršavanje određenog dijela koda. Možemo pokrenuti bilo koju instrukciju ili niz instrukcija definiran brojem puta ili dok se određeni uvjet ne ispuni.

Teme

  1. Što je petlja? Što je ponavljanje?
  2. Beskonačne petlje. Brojke petlje i petlje odlučivanja
  3. Ugniježđene petlje. Kombinovanje brojača i petlji odlučivanja
  4. Priprema projekta 2 (8-9)

100 BODOVI

Moduli 3 - Grananje. Uslovne konstrukcije u programiranju

U ovoj lekciji djeca se prvi put susreću s uvjetnim konstruktima. Uključivanjem uvjetnog operatora u svoj program naučit će kako aktivirati određeni dio koda ovisno o prethodno postavljenom uvjetu.

Teme

  1. Što je uvjet? True ili False
  2. Jednostavni uvjetni konstrukti i složeni uvjeti
  3. Ugniježđeni uvjeti i primjena logičkog operatora
  4. Priprema projekta 3 (8-9)

100 BODOVI

Moduli 4 - Uvođenje događaja u program

U ovom modulu polaznici se upoznaju s konceptom događaja u programiranju. Događaj u algoritmu omogućuje nam izvođenje različitih radnji, poput kontrole "sprajtova" u igrama ili robotima. Učenici uče kako roboti mogu komunicirati međusobno ili sa softverskim "sprajtovima".

Teme

  1. Što je događaj?
  2. Bacanje i hvatanje događaja
  3. Inicijatori i potrošači
  4. Priprema projekta 4 (8-9)