
Ova razina je prvi susret naših malih programera srednje razine s blokovskim programiranjem i osnovama programiranja. Tokom prve razine, djeca uče osnovne značajke kompjuterskog sistema, upoznaju se s pojmovima poput softvera i hardvera i razlikama među njima te koji će od ovih dijelova proučavati na tečaju. Djeca se također upoznaju s konceptima programa, uputama, prioritetom, programskim okruženjem kao i algoritmom. Uče dok programiraju ponašanje robota i stvaraju zanimljive animacije. Na ovoj razini djeca u dobi od 8 i 9 godina upoznaju se s ponavljajućim radnjama i grananjem programa, kao i događajima, dok stvaraju zanimljive igre u različitim programskim okruženjima. Svrha ove razine je upoznati djecu s osnovnim konceptima svijeta programiranja, kao i postaviti temele da djeca počnu usvajati dodatna znanja na sljedećim razinama. Da bismo postigli bolje rezultate na ovoj razini, koristimo različite alate, poput robota za programiranje, posebne softverske i hardverske alate, različita programska okruženja kako bismo zadržali dječju pažnju i omogućili im razumijevanje njihovih koncepata tijekom rada s različitim alatima i programskim okruženjim
Učenik će dobiti certifikat za svaki završeni nivo.
500 bodovi
Svaki završeni modul donosi vam 100 bodova, a puna razina 500 bodova.
Neki od instrumenata i programskog okruženja koje učenici koriste na ovom niovu.
U ovom modulu polaznici uče da kompjuteri mogu izvršavati samo precizne i jasne upute, odabrane na ispravan način i koje će onda dovesti do željenog rezultata.
U ovom modulu polaznici uče o ciklusima - programskim konstrukcijama koji se koriste za ponavljajuće izvršavanje određenog dijela koda. Možemo pokrenuti bilo koju instrukciju ili niz instrukcija definiran brojem puta ili dok se određeni uvjet ne ispuni.
U ovoj lekciji djeca se prvi put susreću s uvjetnim konstruktima. Uključivanjem uvjetnog operatora u svoj program naučit će kako aktivirati određeni dio koda ovisno o prethodno postavljenom uvjetu.
U ovom modulu polaznici se upoznaju s konceptom događaja u programiranju. Događaj u algoritmu omogućuje nam izvođenje različitih radnji, poput kontrole "sprajtova" u igrama ili robotima. Učenici uče kako roboti mogu komunicirati međusobno ili sa softverskim "sprajtovima".