Moji prvi koraci u svijetu vizualnog programiranja početna su razina za naše najmlađe programere. To je prvi susret djece u dobi od 6 i 7 godina sa svijetom programiranja. Tokom prve razine, djeca uče osnovne značajke kompjuterskog sistema, upoznaju pojmove poput softvera i hardvera te razliku među njima, te koji će od ovih dijelova proučavati na tečaju. Djeca se također upoznaju s konceptima programa, uputama, prioritetom, programskim okruženjem kao i algoritmima. Uče dok programiraju ponašanje robota i stvaraju zanimljive animacije. Na ovoj razini djeca u dobi od 6 i 7 godina upoznavaju se s ponavljajućim radnjama i grananjem programa, kao i događajima, dok stvaraju zanimljive igre u različitim programskim okruženjima. Svrha ove razine je upoznati djecu s osnovnim konceptima svijeta programiranja, kao i postaviti temelje za djecu da počnu izgrađivati dodatna znanja na sljedećim razinama. Alati koje koriste u potpunosti su prilagođeni njihovoj dobi; čak se ne očekuje ni da znaju čitati i pisati. Na ovoj razini počinjemo raditi s uputama u obliku slika koje djeca slažu kako bi pokrenuli likove. Da bismo postigli bolje rezultate na ovoj razini, koristimo različite alate, poput robota za programiranje, posebne softverske i hardverske alate, različita programska okruženja kako bismo zadržali dječju pažnju i omogućili im razumijevanje njihovih koncepata tijekom rada s različitim alatima i programskim okruženjima.
Učenik će dobiti certifikat za svaki završeni nivo.
500 bodovi
Svaki završeni modul donosi vam 100 bodova, a puna razina 500 bodova.
Neki od instrumenata i programskog okruženja koje učenici koriste na ovom niovu.
U ovom modulu polaznici se upoznaju sa svijetom programiranja. Uče od čega se program sastoji i kako možemo kontrolirati ponašanje robota i karaktera u igrama primjenom različitih vrsta uputa. U ovom modulu polaznici uče kako nam odabir i korištenje uputa u logičkom slijedu omogućuje stvaranje programa s jasnim, točnim uputama koje vode do očekivanog rezultata.
U ovom modulu polaznici proširuju svoje znanje uvođenjem uvjetnih konstrukcija u svoje algoritme. Pomoću uslovnog operatora saznat će kako se određeni dio koda može aktivirati ovisno o uvjetnom. U ovom modulu polaznici se također upoznaju s petljama u programiranju - konstrukcijama koje nam omogućuju ponavljanje fragmenta koda ili cijelog koda. Korištenjem petlji možemo optimizirati program i uključiti različite uvjete poput događaja koji završava petlju.
U ovom modulu polaznici proširuju svoje znanje uvođenjem uvjetnih konstrukcija u svoje algoritme. Pomoću uvjetnog operatora saznat će kako se određeni dio koda može aktivirati ovisno o uvjetnom.
U ovom modulu polaznici se upoznaju s konceptom događaja u programiranju. Događaj u algoritmu omogućuje nam izvođenje različitih radnji, poput kontrole "sprajtova" u igrama ili robotima. Učenici uče kako roboti mogu komunicirati međusobno ili sa softverskim "sprajtovima".