Razina 2 - Kodiram pomoću raznih IDE i stvaram igre

Razina "Kodiram unutar različitih IDE-a i stvaram igre" uključuje praktičnu primjenu materijala naučenog u prvih nekoliko modula, sastavljanje složenih algoritama i nadogradnju znanja o varijablama. Na ovoj razini djeca imaju priliku u potpunosti provjeriti svoje znanje stvaranjem složenih igara. Ovdje djeca uče raditi s više varijabli i sami definiraju svoje tipove ovisno o tome što im je potrebno za igre. Na ovoj razini djeca po prvi put kodiraju ponašanje robota i koriste varijable. Na kraju, ali ne i najmanje važno, na ovoj razini djeca uče čitati gotov kod i otklanjati mu pogreške - to je "debugging". Opet, upoznajemo se sa raznovrsnošću programskih okruženja i hardverskih alata jer je od ključne važnosti da djeca odmah vide provedbu programa koji su kodirali i način na koji se mijenja provedbom jedne ili više uputa.

Certifikat

Certificates Mindhub

Učenik će dobiti certifikat za svaki završeni nivo.

Dodatni bodovi

500 bodovi

Svaki završeni modul donosi vam 100 bodova, a puna razina 500 bodova.

Alati

tynker scratch-logo hopscotch microbit

Neki od instrumenata i programskog okruženja koje učenici koriste na ovom niovu.

Boards

Jedna razina = 4 Moduli

Location

Jedan modul = 4 Razredi

Time

Jedan = 120 minute

Prijavi se

100 BODOVI

Moduli 1 - Izrada i pojednostavljivanje algoritama

Optimiziranjem uputa u složenim algoritmima iz dosadašnjih modula, djeca uče pojednostaviti svoje programe. U ovom modulu pripremaju projekte i uvježbavaju svoje vještine izrade algoritama i programa.

Teme

  1. Što je algoritam?
  2. Konstruiranje algoritma
  3. Pojednostavljivanje algoritma
  4. Priprema projekta 5 (8-9)

100 BODOVI

Moduli 2 - ALGORITMI KOJI SADRŽE CIKLUSE, STANJE I OSNOVNE DOGAĐAJE

Fokus u ovom modulu bit će usmjeren na djecu kako bi razmotrili kako optimalno koristiti uvjetne konstrukcije i kako pretvoriti različite vrste ciklusa. Koristit će vještine koje su razvili za stvaranje složenijih igara i programa.

Teme

  1. Prioritet radnji u složenim algoritmima. Korištenje uvjeta i ciklusa u algoritmu
  2. Složeni algoritmi
  3. Otklanjanje pogrešaka u razvoju složenih algoritama
  4. Priprema projekta 6 (8-9)

100 BODOVI

Moduli 3 - GDJE SU MOJE PROMJENE? (VARIJABLE)

Ovaj modul će djecu upoznati s pojmom varijable. Naučit će kako u varijablu postaviti početnu vrijednost i kako je promijeniti u radnom procesu. Naučit će o različitim vrstama varijabli i kako ih koristiti u različitim programskim okruženjima.

Teme

  1. Što je varijabla? Definicija i primjena
  2. Vrste varijabli i vrijednosti
  3. Vrste varijabli
  4. Priprema projekta 7 (8-9)

100 BODOVI

Moduli 4 - ZAVRŠNI MODUL PROJEKTA

U ovom modulu djeca će razvijati projektne module i stvarati igre. Osim toga, imat će priliku vježbati sve što su naučili izvršavajući razne zanimljive misije s međunarodnih natječaja u programiranju.

Teme

  1. Priprema projekta koji uključuje interakciju između hardverskog i softverskog objekta
  2. Priprema projekta - interaktivna igra sa aplikacijom za događaje
  3. Implementacija projekta robota sa takmičenja u programiranju
  4. Izrada projekta prema vlastitoj ideji i prezentacija publici