Razina 2 - Napredne osnove programiranja

Ova razina upoznaje učenike s raspodjelom algoritama u funkcijama i postupcima pomoću blok programiranja u različitim okruženjima. Ojačavaju svoje vještine za rad s varijablama stvarajući interaktivne igre i robote za programiranje i "Micro: bit" ploče. Upoznaju se sa pojmom "memorijski registar" i razvijaju zanimljiv složen projekt u završnom dijelu razine.

Certifikat

Certificates Mindhub

Učenik će dobiti certifikat za svaki završeni nivo.

Dodatni bodovi

500 bodovi

Svaki završeni modul donosi vam 100 bodova, a puna razina 500 bodova.

Alati

tynker scratch-logo hopscotch microbit

Neki od instrumenata i programskog okruženja koje učenici koriste na ovom niovu.

Boards

Jedna razina = 5 Moduli

Location

Jedan modul = 4 Razredi

Time

Jedan = 120 minute

Prijavi se

100 BODOVI

Moduli 1 - Uvođenje operatora u programiranje

U ovom modulu polaznici upoznaju prirodu operatora i njihovu strukturu. Proučavaju ulogu koju imaju u programiranju i kako ih ispravno koristiti kako bi poboljšali svoje programe. Učenici uče konstruirati algoritam s više operatora.

Teme

  1. Uvođenje operatora u programiranje
  2. Struktura operatora. Operand
  3. Vrste operatora
  4. Rad sa više operatora ('ili' i 'i'/'i' i 'ili'). Priprema projekta

100 BODOVI

Moduli 2 - Izrada i optimizacija algoritama

Bu modülde öğrencilere algoritma kavramı daha ayrıntılı olarak tanıtılır. Koşullar ve döngüler içeren kompleks projeler oluştururlar. Kompleks program oluşturduğumuzda beklediğimiz sonuca ulaşmamızı engelleyebilecek tüm senaryoları hesaba katmamız gerekir. Bu modülde öğrenciler problem çözme ve  hata bulma becerileri üzerinde çalışırlar.

Teme

  1. Definiranje algoritma. Konstruiranje algoritma.
  2. Prioritet akcije u složenim algoritmima. Primjena uvjeta i petlji u algoritmima.
  3. Ispravljanje pogrešaka u izgradnji složenih algoritama.
  4. Složeni algoritmi. Primjena algoritama. Priprema projekta.

100 BODOVI

Moduli 3 - Primjena postupaka i funkcija u programu

U ovom modulu polaznici primjenjuju sve što su naučili u svojim raznolikim i zanimljivim programima. Uče kako postaviti vrijednost funkciji i kako aktivirati funkciju u bilo kojem datom dijelu koda. Oni razvijaju složene programe koristeći postupke koji će kontrolirati ponašanje različitih robota.

Teme

  1. Određivanje i primjena postupaka
  2. Funkcije. Primjena funkcija
  3. Prioritet uputa u izgradnji funkcije. Vrijednost funkcije
  4. Rad i primjena više funkcija. Izrada algoritma s više funkcija. Priprema projekta.

100 BODOVI

Moduli 4 - PRIPREMA SLOŽENOG RJEŠENJA ZA ZADATAK

U ovom modulu djeca će morati pojedinačno rješavati probleme. Modul uključuje programe koji se odnose na ponovno stvaranje svjetski poznatih igara i misija s međunarodnih natjecanja u robotskom programiranju. S njima će djeca moći pokazati svoj potencijal i pokušati sve svoje ideje implementirati u okruženja za digitalno programiranje.

Teme

  1. Razvoj igre s jednom varijablom za sve likove i varijablama za svakog lika
  2. Priprema projekta interakcije koji uključuje više od jednog robota
  3. Priprema robotskog projekta na teme sa međunarodnog takmičenja u programiranju
  4. Provedba projekta prema vlastitoj zamisli i prezentacija publici

100 BODOVI

Moduli 5 - Събития в програмирането

В този модул децата ще се запознаят със събитията в програмирането. Участието им в алгоритъма ни позволява да включим различен вход в програмата, например за управление на герои в игрите или роботите. Ще научим още как роботите могат да комуникират помежду си или със софтуерен герой.

Teme

  1. Definicija i primjena događaja
  2. "Хвърляне" и "хващане" на събития (комуникация между обекти)
  3. Инициатори. Консуматори
  4. Изготвяне на проект Senior 6