Razina 2 - Učim programirati pomoću blokova

Moji prvi koraci u svijetu vizualnog programiranja početna su razina za naše najmlađe programere. To je prvi susret djece u dobi od 6 i 7 godina sa svijetom programiranja. Tijekom prve razine, djeca uče osnovne značajke kompjuterskog sistema, upoznaju pojmove poput softvera i hardvera te razliku među njima, te koji će od ovih dijelova proučavati na tečaju. Djeca se također upoznaju s konceptima programa, uputama, prioritetom, programskim okruženjem kao i algoritmima. Uče dok programiraju ponašanje robota i stvaraju zanimljive animacije. Na ovoj razini djeca u dobi od 6 i 7 godina upoznavaju se s ponavljajućim radnjama i grananjem programa, kao i događajima, dok stvaraju zanimljive igre u različitim programskim okruženjima. Svrha ove razine je upoznati djecu s osnovnim konceptima svijeta programiranja, kao i postaviti temelje za djecu da počnu usvajati ​​dodatna znanja na sljedećim razinama. Alati koje koriste u potpunosti su prilagođeni njihovoj dobi; čak se ne očekuje ni da znaju čitati i pisati. Na ovoj razini počinjemo raditi s uputama u obliku slika koje djeca slažu kako bi pokrenuli likove. Da bismo postigli bolje rezultate na ovoj razini, koristimo različite alate, poput robota za programiranje, posebne softverske i hardverske alate, različita programska okruženja kako bismo zadržali dječju pažnju i omogućili im razumijevanje njihovih koncepata tokom rada s različitim alatima i programskim okruženjima.

Certifikat

Certificates Mindhub

Učenik će dobiti certifikat za svaki završeni nivo.

Dodatni bodovi

500 bodovi

Svaki završeni modul donosi vam 100 bodova, a puna razina 500 bodova.

Alati

wonder scratch-logo hopscotch sphero

Neki od instrumenata i programskog okruženja koje učenici koriste na ovom niovu.

Boards

Jedna razina = 4 Moduli

Location

Jedan modul = 4 Razredi

Time

Jedan = 120 minute

Prijavi se

100 BODOVI

Moduli 1 - Ponovljene iteracije

U ovom modulu polaznici proširuju svoje znanje o petljama čineći svoje programe složenijima, uključujući ponovljene iteracije. Polaznici uče da puni ciklus unutarnje petlje odgovara ponavljanju vanjske petlje. U ovom modulu polaznici uče o petljama i uvjetima u programiranju te grade složene algoritme koji se zatim koriste na robotima i "sprajtovima" za igre. Djeca ponavljaju sve što su do sada naučili i primjenjuju na složenijim programima. Izgradnjom složenijih algoritama koji uključuju različite petlje i uvjete, djeca uče o prioritetima u programu i kako ispraviti pogreške u kodu.

Teme

  1. Što je ponavljanje?
  2. Kombinovanje različitih vrsta petlji
  3. Prioritet u složenim iteracijama
  4. Priprema projekta 5 (6-7)

100 BODOVI

Moduli 2 - Složeni uvjeti u programiranju

U ovom modulu polaznici vježbaju ono što su do sada naučili stvaranjem igara i programiranjem ponašanja robota s više od jednog uvjeta u programu. Djeca uče kako ključna riječ “else" može dodati ekstenziju programu.

Teme

  1. Složeni uvjeti - if - than - else. Kada ga koristiti?
  2. Podjela uputa - kada se upute unose u ‘else’?
  3. Rad sa više uvjeta
  4. Priprema projekta 6 (6-7)

100 BODOVI

Moduli 3 - "Uslovno unutar uslovnog" - uslovljeni uvjeti

U ovom modulu polaznici će nadograđivati ono što su do sada naučili saznavši da bi jedan uvjet mogao sadržavati drugi uvjet u sebi. Vježba u ovom modulu pomoći će djeci da shvate praktično značenje uvjetnih uputa.

Teme

  1. Optimiziranje i testiranje uvjeta
  2. Korištenje više od jednog uvjeta u programu
  3. Uvjetni prioritet
  4. Priprema projekta 7 (6-7)

100 BODOVI

Moduli 4 - Uvođenje varijabli

U ovom modulu polaznici uče što su varijable, a također i kako steći vrijednost varijabli. Upoznaju različite vrste varijabli i način na koji se mogu primijeniti na programiranje.

Teme

  1. Što je varijabla?
  2. Varijable kao dio programa
  3. Vrste varijabli
  4. Priprema projekta 10 (8-9)