Razina "Ja sam kreator igara i robot AI programer" uključuje praktičnu primjenu materijala naučenog na prve dvije razine, sastavljanje složenih algoritama i nadogradnju znanja o varijablama. Na ovoj razini djeca imaju priliku provjeriti svoje znanje stvaranjem složenih igara. Ovdje djeca uče raditi s više varijabli i sami definiraju svoje tipove ovisno o tome što im je potrebno za igre. Na ovoj razini djeca po prvi put kodiraju ponašanje robota i koriste varijable. Na kraju, ali ne i najmanje važno, na ovoj razini djeca uče čitati gotov kod i otklanjati mu pogreške - to je, "debugging". Opet, upoznajemo se sa raznovrsnošću programskih okruženja i hardverskih alata jer je za djecu u dobi od 6 i 7 godina ključno da odmah vide provedbu programa koji su kodirali i način na koji se mijenja promjenom jedne ili više uputa.
Učenik će dobiti certifikat za svaki završeni nivo.
500 bodovi
Svaki završeni modul donosi vam 100 bodova, a puna razina 500 bodova.
Neki od instrumenata i programskog okruženja koje učenici koriste na ovom niovu.
U ovom modulu, djeca će razvijati svoje vještine programiranja unaprjeđivanjem jedne od najvažnijih vještina "developera" - kako pojednostaviti sofisticirane algoritme optimiziranjem njihovih uputa.
Prilikom izrade složenog programa moramo uzeti u obzir brojne potencijalne situacije koje bi nas mogle spriječiti u postizanju željenog cilja. Ovdje se usredotočujemo na djecu koja razmatraju kako optimalno koristiti uvjetne konstrukcije i kako konvertovati različite vrste ciklusa. Nakon toga će u praksi programirati "vanjske" uticaje koje treba riješiti implementacijom različitih nizova uputa "unutar" algoritma.
Sada kada su djeca upoznata s varijablama, nadograditi će svoje znanje o dodjeljivanju različitih vrijednosti varijablama. Oni će uključivati više varijabli u programe ovisno o tome koliko su potrebne za određenu igru.
Primijenimo sve naučeno u jednom zanimljivom modulu, uključujući različite projekte u kojima ćemo kodirati ponašanje različitih robota. Štoviše, u ovom ćemo modulu objediniti sva znanja koja smo stekli kako bismo stvorili zabavne i interaktivne igre.