Razina 3 - Ja sam programer igara i umjetne inteligencije robota

Razina "Ja sam kreator igara i robot AI programer" uključuje praktičnu primjenu materijala naučenog na prve dvije razine, sastavljanje složenih algoritama i nadogradnju znanja o varijablama. Na ovoj razini djeca imaju priliku provjeriti svoje znanje stvaranjem složenih igara. Ovdje djeca uče raditi s više varijabli i sami definiraju svoje tipove ovisno o tome što im je potrebno za igre. Na ovoj razini djeca po prvi put kodiraju ponašanje robota i koriste varijable. Na kraju, ali ne i najmanje važno, na ovoj razini djeca uče čitati gotov kod i otklanjati mu pogreške - to je, "debugging". Opet, upoznajemo se sa raznovrsnošću programskih okruženja i hardverskih alata jer je za djecu u dobi od 6 i 7 godina ključno da odmah vide provedbu programa koji su kodirali i način na koji se mijenja promjenom jedne ili više uputa.

Certifikat

Certificates Mindhub

Učenik će dobiti certifikat za svaki završeni nivo.

Dodatni bodovi

500 bodovi

Svaki završeni modul donosi vam 100 bodova, a puna razina 500 bodova.

Alati

wonder scratch-logo hopscotch tynker

Neki od instrumenata i programskog okruženja koje učenici koriste na ovom niovu.

Boards

Jedna razina = 4 Moduli

Location

Jedan modul = 4 Razredi

Time

Jedan = 120 minute

Prijavi se

100 BODOVI

Moduli 1 - PRIRODA I POJEDNOSTAVLJANJE ALGORITMA

U ovom modulu, djeca će razvijati svoje vještine programiranja unaprjeđivanjem jedne od najvažnijih vještina "developera" - kako pojednostaviti sofisticirane algoritme optimiziranjem njihovih uputa.

Teme

  1. Što je algoritam? (6-7)
  2. Konstrukcija algoritma (6-7)
  3. Uvod u pojednostavljenje algoritama
  4. Priprema projekta 9 (6-7)

100 BODOVI

Moduli 2 - ALGORITMI KOJI SADRŽE PONAVLJANJA I UVJETOVANJE

Prilikom izrade složenog programa moramo uzeti u obzir brojne potencijalne situacije koje bi nas mogle spriječiti u postizanju željenog cilja. Ovdje se usredotočujemo na djecu koja razmatraju kako optimalno koristiti uvjetne konstrukcije i kako konvertovati različite vrste ciklusa. Nakon toga će u praksi programirati "vanjske" uticaje koje treba riješiti implementacijom različitih nizova uputa "unutar" algoritma.

Teme

  1. Prioritet radnji u složenim algoritmima
  2. Razvoj složenih algoritama
  3. Ispravljanje pogrešaka u izgradnji složenih algoritama.
  4. Priprema projekta 10 (6-7)

100 BODOVI

Moduli 3 - PRIMJENA VARIJABLI

Sada kada su djeca upoznata s varijablama, nadograditi će svoje znanje o dodjeljivanju različitih vrijednosti varijablama. Oni će uključivati više varijabli u programe ovisno o tome koliko su potrebne za određenu igru.

Teme

  1. Promjenjive vrijednosti. Dodjela vrijednosti
  2. Varijable kao dio jednostavnog algoritma
  3. Radite s više varijabli
  4. Priprema projekta 10 (8-9)

100 BODOVI

Moduli 4 - PROGRAMIRANJE ROBOTSKIH PONAŠANJA

Primijenimo sve naučeno u jednom zanimljivom modulu, uključujući različite projekte u kojima ćemo kodirati ponašanje različitih robota. Štoviše, u ovom ćemo modulu objediniti sva znanja koja smo stekli kako bismo stvorili zabavne i interaktivne igre.

Teme

  1. Ostvarivanje misija sa međunarodnog takmičenja u programiranju
  2. Priprema projekta koji sadrži uvjetne konstrukcije za više od jednog robota
  3. Priprema projekta koji sadrži cikluse i uvjete
  4. Priprema projekta 12 (6-7)