Razina 3 - Napredne osnove programiranja

Ova razina uvodi učenike u raspodjelu algoritama u funkcijama i postupcima pomoću blok programiranja u različitim okruženjima. Razvijaju svoje vještine rada s varijablama stvarajući interaktivne igre i robote za programiranje te "Micro: bit" ploče. Upoznaju se s konceptom memorijskog registra i razvijaju zanimljive projekte u projektnom dijelu razine.

Certifikat

Certificates Mindhub

Učenik će dobiti certifikat za svaki završeni nivo.

Dodatni bodovi

500 bodovi

Svaki završeni modul donosi vam 100 bodova, a puna razina 500 bodova.

Alati

sphero scratch-logo tynker microbit

Neki od instrumenata i programskog okruženja koje učenici koriste na ovom niovu.

Boards

Jedna razina = 4 Moduli

Location

Jedan modul = 4 Razredi

Time

Jedan = 120 minute

Prijavi se

100 BODOVI

Moduli 1 - RAD S VARIJABLAMA

Sada kada su djeca upoznata s varijablama i načinom na koji mijenjaju naš program, u ovom modulu djeca će produbiti svoje znanje o radu s varijablama i naučit će im dodijeliti vrijednosti. Oni će svoje programe nadopuniti s više varijabli koje razvijaju zanimljive projekte s robotima i stvaraju zabavne igre.

Teme

  1. Promjenjive vrijednosti. Dodjela vrijednosti
  2. Uvod u popise
  3. Radite s više varijabli
  4. Priprema projekta 9 (8-9)

100 BODOVI

Moduli 2 - OPERATORI PROGRAMA

Upoznavanjem operatora, djeca će imati priliku razumjeti kako svaki od njih utiče na podatke u programu. Također će razumjeti što su operandi i zašto imaju važnu ulogu u programskom kodu.

Teme

  1. Priroda operatora
  2. Što su operandi? Vrste operatora
  3. Doslovci - dodjeljivanje vrijednosti varijabli
  4. Priprema projekta 10 (8-9)

100 BODOVI

Moduli 3 - POSTUPCI I FUNKCIJE - PRIRODA I PRIMJENA

U ovom modulu djeca će nadopuniti svoje znanje upoznavanjem postupaka i funkcija. Oni će saznati za što se koriste i kako optimizirati program koji stvara funkcije koje sadrže različit broj uputa.

Teme

  1. Definicija postupaka
  2. Funkcije. Primjena funkcija
  3. Prioritet uputa pri izgradnji funkcije
  4. Priprema projekta 10 (8-9)

100 BODOVI

Moduli 4 - PRAKTIČNI MODUL - PRIMJENA STEČENOG ZNANJA

U ovom modulu djeca će poboljšati svoje vještine pripremajući različite projekte, rješavajući interakciju između hardverskog i softverskog objekta. Ostvarivat će kvalifikacijske misije robota s međunarodnog natjecanja u programiranju.

Teme

  1. Priprema projekta s 3D efektima
  2. Radite na složenom projektu koji sadrži više od jedne funkcije
  3. Razvoj igre s jednom varijablom za sve likove i varijablama za svakog lika
  4. Ostvarenje robotskih misija sa međunarodnog takmičenja u programiranju