Razina 4 - Sada sam odrastao i znam kodirati sam

Ova razina uvodi male programere u dodjelu algoritama u funkcijama i postupcima pomoću blok programiranja u različitim okruženjima. Razvijaju svoje vještine rada s varijablama stvarajući interaktivne igre i robote za programiranje te "Micro: bit" ploče. Upoznaju se s konceptom memorijskog registra i razvijaju zanimljive projekte u projektnom dijelu razine.

Certifikat

Certificates Mindhub

Učenik će dobiti certifikat za svaki završeni nivo.

Dodatni bodovi

500 bodovi

Svaki završeni modul donosi vam 100 bodova, a puna razina 500 bodova.

Alati

scratch-logo sphero microbit tynker

Neki od instrumenata i programskog okruženja koje učenici koriste na ovom niovu.

Boards

Jedna razina = 4 Moduli

Location

Jedan modul = 4 Razredi

Time

Jedan = 120 minute

Prijavi se

100 BODOVI

Moduli 1 - UVOD I PRIMJENA OPERATORA

U ovom modulu djeca će naučiti prirodu operatora i funkcije koje imaju u okviru programa. Oni će koristiti različite operatore kao dio koda koji će obrađivati podatke.

Teme

  1. Što je operater?
  2. Vrste operatora. Operandi
  3. Što je doslovno?
  4. Priprema projekta 10 (8-9)

100 BODOVI

Moduli 2 - UVOD I PRIMJENA POSTUPAKA I FUNKCIJA

U ovom modulu djeca će nadopuniti svoje znanje upoznavanjem postupaka i funkcija. Doznat ćemo čemu služe i kako optimizirati funkcije za izradu programa koje sadrže različit broj uputa.

Teme

  1. Što su postupci?
  2. Funkcije - definicija i primjena
  3. Vrijednost funkcija. Dodjeljivanje vrijednosti funkciji
  4. Priprema projekta 10 (8-9)

100 BODOVI

Moduli 3 - PROJEKTI KREIRANJA IGRE I INTERAKTIVNE ANIMACIJE

U ovom modulu djeca će stvarati igre primjenjujući uvjetne konstrukcije, cikluse i osnovne događaje. Razvit će vlastitu interaktivnu animaciju s različitim uvjetima i apstrakcijama. Nadopuniti će svoje znanje konstruiranjem složenog programa koji uključuje interakciju između hardverskih i softverskih objekata.

Teme

  1. Razvijanje igre primjenom uvjetnih konstrukcija i ciklusa
  2. Priprema projekta koji sadrži osnovne događaje
  3. Priprema interaktivne animacije sa uvjetima i ponavljanjima
  4. Priprema projekta koji uključuje interakciju između softverskog i hardverskog objekta

100 BODOVI

Moduli 4 - ZAVRŠNI MODUL PROJEKTA

U ovom modulu djeca će stvarati projekte koji uključuju sve osnovne elemente programiranja, poput različitih vrsta ciklusa, uvjeta, događaja, postupaka i funkcija. Oni će stvarati 3D efekte u animacijama i igrama, razvijati različite programe za interakciju između više robota i interaktivne animacije.

Teme

  1. Stvaranje 3D efekta u animacijama i igrama
  2. Izrada projekta koji uključuje više od jednog robota
  3. Priprema projekta koji uključuje više od jedne funkcije
  4. Ostvarivanje misija od strane robota, problemi sa takmičenja