Na ovoj razini djeca će se upoznati s programskim okruženjem Kodu i naučit će stvarati vlastite igre. Koristeći već poznate blokove koda, djeca će učiti o glavnim programskim konceptima kroz prizmu dizajna i programiranja 3D igara. Do kraja ove razine djeca će moći stvarati vlastite igre za dijeljenje i igru sa svojim prijateljima. Program je pogodan i za napredne učenike i za početnike.
Učenik će dobiti certifikat za svaki završeni nivo.
500 bodovi
Svaki završeni modul donosi vam 100 bodova, a puna razina 500 bodova.
Neki od instrumenata i programskog okruženja koje učenici koriste na ovom niovu.
U ovom modulu djeca će napraviti prve korake u dizajnu 3D igara naučivši raditi s KODU platformom i proći kroz mnoge specifičnosti. To znanje im je potrebno za sljedeće module gdje će nadograđivati ono što su naučili i pustiti mašti na volju uz KODU. Tokom svog rada moći će naučiti nove programske koncepte kroz prizmu KODU 3D platforme za dizajn igara. Proširit ćemo svoje znanje postavljanjem temelja programiranja zasnovanog na događajima, a saznat ćemo i kako se varijable koriste u KODU-u. "
U ovom modulu ćemo naše igre naprednije uređivati kako bismo stvorili dobro osmišljen virtuelni prostor u kojem će naši likovi živjeti. Naučit ćemo što i kako to rade pravi dizajneri igara. Da bismo to učinili, sagledat ćemo različite značajke programiranja i njihovu primjenu. Naučit ćemo kako da naši karakteri u igrama počnu govoriti u različitim situacijama.
U ovom modulu ćemo učiti kako dizajneri planiraju svoje igre i koji su najvažniji aspekti planiranja. Naučit ćemo razmišljati poput dizajnera stvaranjem i programiranjem složenih 3D prostora. Naučit ćemo kako koristiti operatore u KODU -u. Naučit ćemo kako stvarati igre praćenja puta i konstruirati složene algoritme zajedno s djecom. Naučit ćemo kako koristiti različite vrste programskih petlji.
U ovom modulu fokusiramo se na razvoj složenijih projekata, a djeca imaju priliku stvarati i programirati vlastite svjetove. U ovoj fazi programa, djeca već mogu konstruirati algoritme i koristiti funkcije. Naučiti će više o uvjetnim konstrukcijama te što je programiranje zasnovano na objektima.