Razvoj Roblox igara za početnike

Na ovoj razini djeca će naučiti stvarati vlastite igre uz pomoć Roblox studija - naučit će kako stvarati vlastite 3D elemente i kontrolirati ih u 3D prostoru. Uz pomoć 3D dizajna i programskog jezika Lua, djeca će naučiti neke od osnovnih pojmova u programiranju - konstrukcije petlje, uvjetne konstrukcije, stvaranje funkcija i povezvivanje sa događajima. Do kraja ove razine djeca će moći stvarati vlastite igre za dijeljenje i igru sa svojim prijateljima. Program je prikladan i za napredne učenike i za djecu koja su prošla naše obavezne tečajeve.

Certifikat

Certificates Mindhub

Učenik će dobiti certifikat za svaki završeni nivo.

Dodatni bodovi

500 bodovi

Svaki završeni modul donosi vam 100 bodova, a puna razina 500 bodova.

Alati

wonder scratch-logo hopscotch microbit

Neki od instrumenata i programskog okruženja koje učenici koriste na ovom niovu.

Boards

Jedna razina = 4 Moduli

Location

Jedan modul = 4 Razredi

Time

Jedan = 120 minute

Prijavi se

100 BODOVI

Moduli 1 - Glavni koncepti razvoja Roblox igara

U ovom modulu djeca se upoznaju s okruženjem za programiranje Roblox igara. Naučit ćemo djecu kako stvoriti vlastite elemente u igri i razviti vlastite zanimljive igre.

Teme

  1. Što je Roblox Studio? Upoznavanje s programskim okruženjem.
  2. Stvorite svoj svijet
  3. Stvorite različite oblike
  4. Priprema projekta

100 BODOVI

Moduli 2 - Ponavljanje radnji u Roblox Studiju

U ovom modulu uvodimo jedan od ključnih pojmova u programiranju - petljaste strukture. Upoznajemo djecu s programskim jezikom Lua koji se koristi za programiranje Roblox igara.

Teme

  1. Izrada skripte. Predstavljamo koncept "varijable"
  2. Predstavljamo koncept "ciklusa". Beskonačni ciklus u Lui.
  3. Brojačka petlja i petlja odlučivanja u Lua
  4. Priprema projekta

100 BODOVI

Moduli 3 - Razvijanje programa u Roblox Studiju

U ovom modulu djeca će naučiti o uvjetnim konstrukcijama i kako se koriste za grananje našeg programiranja u scenarije. Naučit ćemo djecu kako se aktiviraju različiti dijelovi našeg programskog koda ovisno o promjenjivim uvjetima.

Teme

  1. Što je "uvjet" u Lua?
  2. Stvaranje jednostavnih uvjeta “if then”
  3. Stvaranje složenih uvjeta “if then”
  4. Priprema projekta

100 BODOVI

Moduli 4 - Upoznavanje s funkcijama i događajima u Roblox Studiju

U ovom modulu djecu upoznajemo s programiranjem funkcija i načinom na koji se pozivaju pomoću pokretačkih događaja. Nastavljamo pomažući djeci u razvoju složenijih algoritama u našim Roblox igrama.

Teme

  1. Što je "funkcija"? Definiranje "funkcije" u Lua
  2. Što je "događaj"? Poziv funkcije putem događaja
  3. Funkcije pomoću parametara
  4. Priprema projekta