Age 14-15

Svatko može postati programer

Predstavljajući osnovna načela i korake u stvaranju kompjuterskog programa, ova prva razina uvodi mlade programere u svijet blok programiranja.

Kurs je dostupan u našim centrima:
Datum 09/28/2024 (Subota)
Trajanje 4 tjedana
6:30PM - 8:30PM EST (2h)
Cijena 125.00 KM
Dvorana MindHub - Sarajevo
Prijavi se

Informacije o modulima

Predstavljajući osnovna načela i korake u stvaranju kompjuterskog programa, ova prva razina uvodi mlade programere u svijet blok programiranja.

Certifikat

Certificates Mindhub

Učenik će dobiti certifikat za svaki završeni nivo.

Dodatni bodovi

500 bodovi

Svaki završeni modul donosi vam 100 bodova, a puna razina 500 bodova.

Alati

css-html scratch-logo mit-app-inventor microbit

Neki od instrumenata i programskog okruženja koje učenici koriste na ovom niovu.

100 BODOVI

Blokovi kodova

U uvodu ovog modula djeci predstavljamo vizualno (blok) programiranje. Razvijaju razumijevanje onog što je "programsko okruženje" i uče kako ga koristiti prilikom stvaranja svog prvog kompjuterskog programa. Svaka tema u modulu gradi znanje i vještine mladih programera, tako da znaju koristiti "događaj", "stanje" i "varijablu" i mogu početi pisati kod za programiranje hardverskih komponenti.

Teme

  1. Natjecanje između dva igrača. Uvjetni iskazi u programiranju
  2. Svaki kodni blok ima početnu točku. Događaji
  3. Pažnja! Putanja i pretvaranja u kôd. If - izjave
  4. Čuvari skrivenog blaga. Varijable

100 BODOVI

Programi i mikrokompjuteri

Prve dvije teme drugog modula podučavaju djecu da primijene svoje znanje, razvijajući projekt u dva različita programska okruženja. Osim toga, mladi programeri suočavaju se s novim konceptima - "ciklusima" i "operaterima". U ovom modulu djeca pišu svoje prve komplicirane programe i dalje razvijaju svoje vještine programiranja pomoću hardverskih komponenti.

Teme

  1. Tornado u kodu. Ciklusi
  2. Code Masters. If-naredbe, varijable i ciklusi
  3. Tko je bolji - veći - svjetliji? Operateri
  4. Uhvati me ako možeš. Otklanjanje pogrešaka

100 BODOVI

Kreirajte svoju prvu igru. Programirajte svoj pametni telefon

Svaka od prve dvije teme u modulu posvećena je većem projektu igre kroz koji djeca vježbaju prethodno stečena znanja. Sljedeće dvije teme predstavljaju mladim programerima novi softverski alat za izradu mobilnih aplikacija koji je prepoznat kao odličan za razvoj logičkog mišljenja.

Teme

  1. Napravite igru! Osnovni koncept programiranja igara. Projekt I
  2. Napravite igru! Osnovni koncept programiranja igara. Projekt II
  3. Pametni telefoni također vole kod. Događaji i parametri u mobilnim aplikacijama
  4. Kodirajte kako vam se sviđa. Funkcije

100 BODOVI

Preglednik što?

Tijekom ovog modula djeca uče o HTML -u i CSS -u, upoznaju se s osnovnom strukturom naredbi i pojmovima, kao što su "oznaka" i "atribut". U prvoj temi modula uvodimo koncepte preglednika i razvojnog okruženja laganim prijelazom s poznatih tehnologija, nadograđujući lekcije naučene u prethodna tri modula.

Teme

  1. Od praznog prozora do web stranice
  2. Kojim jezikom govori računalo?
  3. Koristi li CSS olovke?
  4. Toliko smo naučili!

Mentori