Programiranje mobilnih aplikacija uz App Inventor

Nakon što su djeca savladala osnove programiranja, vrijeme je da nadograde svoje znanje tako što će naučiti i da prave mobilne aplikacije. Svaki projekat koji će djeca izraditi sastojat će se od dva dijela – dizajna i dijela za programiranje. Uz pomoć dizajna, moći će da pokažu svoju kreativnost, umijeće izrade i osjećaj za aranžiranje, grupiranje i usklađivanje boja. Prolaskom kroz kurs djeca će sticati dovoljno znanja da kreiraju dizajnerske aplikacije za svoj mobilni uređaj. Svaki projekat će proširiti njihove horizonte znanja i razvijati logičko razmišljanje koje je od koristi svakom programeru. Svaka lekcija je o izgradnji nezavisnog projekta, sa svakim satom bit će sve više i više komponenti, koji će dobijati izgled na koji su navikli dok koriste svoje mobilne uređaje.

Certifikat

Certificates Mindhub

Učenik će dobiti certifikat za svaki završeni nivo.

Dodatni bodovi

500 bodovi

Svaki završeni modul donosi vam 100 bodova, a puna razina 500 bodova.

Alati

mit-app-inventor

Neki od instrumenata i programskog okruženja koje učenici koriste na ovom niovu.

Boards

Jedna razina = 4 Moduli

Location

Jedan modul = 4 Razredi

Time

Jedan = 120 minute

Prijavi se

100 BODOVI

Moduli 1 - Početak rada u mobilnim aplikacijama

U ovom modulu djeca će se upoznati sa svijetom mobilnih aplikacija. Upoznat će sa novim programskim okruženjem u kojem će se brinuti ne samo o kodu koji moraju sastaviti, već i o dizajnu aplikacija koje će izgraditi. Naučit će pojmove kao što su uvjetni operator, procedura, funkcija, ali će u isto vrijeme, pored svojih programskih vještina, izrađivati i one koje će im pomoći da vizualiziraju date komponente kako bi njihova aplikacija izgledala najbolje.

Teme

  1. Početak rada sa mobilnim aplikacijama
  2. Mogu koristiti uslovni operator
  3. Procedure za čitljiviji kod
  4. Raspoređujem komponente

100 BODOVI

Moduli 2 - Rotacija ciklusa i lista

U ovom modulu, mališani će se, na rotacionoj osnovi, upoznati sa upotrebom petlji kao sastavnog dijela svakog projekta, ali će se pored petlji upoznati i sa "podlogom" na kojoj će se odvijati radnja njihove igre. Naučit će kako programirati objekte da se pomjeraju kada je telefon nagnut u određenom smjeru i više zabavnih i korisnih funkcija App Inventora

Teme

  1. Koristimo petlje "neprimjetno"
  2. Podloga za igru
  3. Kocka oživljava
  4. Zlatno blago

100 BODOVI

Moduli 3 - Koristim liste i baze podataka

U ovom modulu djeca će se upoznati s korištenjem baza podataka tako što će naučiti šta baza podataka znači, čemu služi i gdje je možemo pronaći. Također ćemo testirati njihovu memoriju kreiranjem njihove vlastite aplikacije koja "miješa" skup brojeva i dok moraju spojiti "dva po dva" dok ne pronađu sve parove koji su pomiješani. Upoznat će se sa terminom "list" i njegovom upotrebom u našim projektima.

Teme

  1. Mobilni nindža
  2. Provjera memorije
  3. Zmija koja puzi
  4. Baze podataka

100 BODOVI

Moduli 4 - Mobilne aplikacije za profesionalce

U ovom modulu djeca će već steći solidno znanje koje će im pomoći da naprave samostalne projekte za svoje mobilne uređaje. Steći će znanja kao što je to "što je otklanjanje grešaka" i kako ga možemo koristiti u App Inventoru, naučit će o različitim memorijskim jedinicama aplikacije i šta je "ulančavanje", "niz" i "podniz" koje će koristiti u svojim projektima.

Teme

  1. Mogu da igram golf
  2. Pogodi broj
  3. Uništi cigle
  4. Dinosaur koji se kreće