Razvoj Roblox igara

Na ovoj razini djeca će naučiti stvarati vlastite igre uz pomoć Roblox Studija - od igara s preprekama do uzbudljivih avantura sa kojima će izazvati svoje prijatelje. Djeca će proći kroz osnovne koncepte dizajna igara i programskog jezika Lua, kao i revidirati sve do sada obrađene osnovne koncepte, ali ovaj put koristeći pravi programski jezik. Do kraja ove razine djeca će moći stvarati vlastite igre za dijeljenje i igru sa svojim prijateljima. Program je pogodan i za napredne učenike i za djecu koja su prošla naše obavezne tečajeve.

Certifikat

Certificates Mindhub

Učenik će dobiti certifikat za svaki završeni nivo.

Dodatni bodovi

500 bodovi

Svaki završeni modul donosi vam 100 bodova, a puna razina 500 bodova.

Alati

wonder scratch-logo hopscotch microbit

Neki od instrumenata i programskog okruženja koje učenici koriste na ovom niovu.

Boards

Jedna razina = 4 Moduli

Location

Jedan modul = 4 Razredi

Time

Jedan = 120 minute

Prijavi se

100 BODOVI

Moduli 1 - Učenje osnova s Roblox Studiom. Obby Game

U prvom modulu upoznajemo okruženje za programiranje igara Roblox i programski jezik koji se koristi za razvoj Roblox igara - Lua. Upoznat ćemo glavne elemente Roblox Studija i naučiti stvarati elemente u našoj igri. U ovom modulu stvaramo vlastitu igru s preprekama. U njemu igrač skače s objekta na objekt izbjegavajući prepreke kako bi došao do kraja razine.

Teme

  1. Uvod u RobloxStudio i Lua
  2. Stvaranje sa Robloxom i programiranje s Luaom
  3. Izrada složenih elemenata i složenih skripti
  4. Kretanje

100 BODOVI

Moduli 2 - Mapa avanture

U drugom modulu razvijamo vlastitu avanturističku igru u kojoj igrač istražuje naš svijet. U ovom modulu fokusiramo se na glavne elemente avanturističkih igara. Igrač otkriva elemente na karti, prikuplja ih i prodaje kako bi osvojio zlato. Sa prikupljenim zlatom mogu kupiti veću vreću za skupljanje više elemenata.

Teme

  1. Stvaranje vlastitog oružja u igri
  2. Stvaranje predmeta za prikupljanje tokom igre
  3. Prikupljanje i prodaja predmeta
  4. Stvaranje vlastite trgovine za prodaju i poboljšanja

100 BODOVI

Moduli 3 - Beskonačni trkač

U trećem modulu moramo stvoriti vlastitu igru Beskonačni trkač u kojoj igrač treba izbjegavati nadolazeće prepreke i ostati živ što je dulje moguće. U ovom modulu stvaramo, bojimo i pomičemo objekte u igri pomoću programskog koda.

Teme

  1. Stvorite pokretne objekte
  2. Stvaranje pomoću koda
  3. Crtanje pomoću koda
  4. Završite svoju igru

100 BODOVI

Moduli 4 - Battle Royale

U četvrtom modulu stvaramo vlastitu igru Battle Royale. U ovoj vrsti igara, protivnici se takmiče sve dok samo jedan igrač ne ostane u areni. Ova vrsta igara uključuje način eliminiranja igrača. Kad samo jedan igrač preživi ili mjerač vremena završi, utakmica završava i počinje nova runda. Prilikom razvoja ove vrste igre prolazimo kroz različite faze: planiranje, dizajn, kodiranje, testiranje i poboljšanje igara.

Teme

  1. Napravite igru za više igrača
  2. Kontrola igrača
  3. Izradite mjerač vremena u igri
  4. Kraj partije