Svatko može postati programer

Predstavljajući osnovna načela i korake u stvaranju kompjuterskog programa, ova prva razina uvodi mlade programere u svijet blok programiranja. Koristeći različite osnovne alate za izradu različitih projekata za početnike, djeca uče o ključnim odlikama kompjuterskog sistema, uče pojmove poput "softvera", "hardvera", "algoritma", "programa" i "programsko okruženje". Harmonično kombinirajući učenje i zabavu djeca razvijaju svoju sposobnost logičkog razmišljanja. Predstavljanje osnovnih koncepata razvoja softvera kao što su "događaji", "ciklusi", "varijable" i "uvjeti" pomoću sredstava vizualnog programiranja čini ih lako razumljivim djeci bez prethodnog iskustva u pisanju koda. Korištenje različitih programskih okruženja, kao i primjena različitih pristupa učenju, omogućuju svakom mladom programeru da istraži svoje interese i pokaže svoje znanje. Nadovezujući se na osnovne koncepte kodiranja koji su predstavljeni u prva tri modula, posljednji modul na prvoj razini upoznaje djecu s web programiranjem i priprema ih za poduzimanje prvih koraka prema izradi vlastite web stranice.

Certifikat

Certificates Mindhub

Učenik će dobiti certifikat za svaki završeni nivo.

Dodatni bodovi

500 bodovi

Svaki završeni modul donosi vam 100 bodova, a puna razina 500 bodova.

Alati

css-html scratch-logo mit-app-inventor microbit

Neki od instrumenata i programskog okruženja koje učenici koriste na ovom niovu.

Boards

Jedna razina = 4 Moduli

Location

Jedan modul = 4 Razredi

Time

Jedan = 120 minute

Prijavi se

100 BODOVI

Moduli 1 - Blokovi kodova

U uvodu ovog modula djeci predstavljamo vizualno (blok) programiranje. Razvijaju razumijevanje onog što je "programsko okruženje" i uče kako ga koristiti prilikom stvaranja svog prvog kompjuterskog programa. Svaka tema u modulu gradi znanje i vještine mladih programera, tako da znaju koristiti "događaj", "stanje" i "varijablu" i mogu početi pisati kod za programiranje hardverskih komponenti.

Teme

  1. Natjecanje između dva igrača. Uvjetni iskazi u programiranju
  2. Svaki kodni blok ima početnu točku. Događaji
  3. Pažnja! Putanja i pretvaranja u kôd. If - izjave
  4. Čuvari skrivenog blaga. Varijable

100 BODOVI

Moduli 2 - Programi i mikrokompjuteri

Prve dvije teme drugog modula podučavaju djecu da primijene svoje znanje, razvijajući projekt u dva različita programska okruženja. Osim toga, mladi programeri suočavaju se s novim konceptima - "ciklusima" i "operaterima". U ovom modulu djeca pišu svoje prve komplicirane programe i dalje razvijaju svoje vještine programiranja pomoću hardverskih komponenti.

Teme

  1. Tornado u kodu. Ciklusi
  2. Code Masters. If-naredbe, varijable i ciklusi
  3. Tko je bolji - veći - svjetliji? Operateri
  4. Uhvati me ako možeš. Otklanjanje pogrešaka

100 BODOVI

Moduli 3 - Kreirajte svoju prvu igru. Programirajte svoj pametni telefon

Svaka od prve dvije teme u modulu posvećena je većem projektu igre kroz koji djeca vježbaju prethodno stečena znanja. Sljedeće dvije teme predstavljaju mladim programerima novi softverski alat za izradu mobilnih aplikacija koji je prepoznat kao odličan za razvoj logičkog mišljenja.

Teme

  1. Napravite igru! Osnovni koncept programiranja igara. Projekt I
  2. Napravite igru! Osnovni koncept programiranja igara. Projekt II
  3. Pametni telefoni također vole kod. Događaji i parametri u mobilnim aplikacijama
  4. Kodirajte kako vam se sviđa. Funkcije

100 BODOVI

Moduli 4 - Preglednik što?

Tijekom ovog modula djeca uče o HTML -u i CSS -u, upoznaju se s osnovnom strukturom naredbi i pojmovima, kao što su "oznaka" i "atribut". U prvoj temi modula uvodimo koncepte preglednika i razvojnog okruženja laganim prijelazom s poznatih tehnologija, nadograđujući lekcije naučene u prethodna tri modula.

Teme

  1. Od praznog prozora do web stranice
  2. Kojim jezikom govori računalo?
  3. Koristi li CSS olovke?
  4. Toliko smo naučili!